Алматыдағы Халықаралық мұнай және газ IT саммиті мұнай-газ компанияларының даму стратегиясын анықтауда, жаңа технологияларды енгізуде, құрал-жабдықтарды сатып алуда және серіктестік келісімдерін жасауда бизнес үшін триггер қызметін атқарған пікірталас алаңы болып табылады.
Тұсаукесер барысында LeverX Group халықаралық IT-компаниясы жабдыққа техникалық қызмет көрсету және жөндеу (TҚКЖ) бойынша SAP мобильді шешімдерін қолдану арқылы жабдықтың жоспардан тыс тұрып қалуын қалай тиімді азайтуға болатынын айтып берді.
Қазақстан экономикасының мұнай-газ саласындағы көптеген компаниялардың жетекшілері IT-шешімдердің артықшылықтарын көрсетуде белсенділік танытуда, олардың бизнес-процестерін оңтайландырып, қауіпсіздікті арттыру кезінде және көптеген мамандандырылған компаниялар орналасқан өнеркәсіп орындарындағы 24/7 тәртібінде жұмыс істейтін жабдықтарды бақылауда көреді.
SAP TҚКЖ модульдері осы мақсаттарға бөлінген техникалық қызмет көрсету мерзімдерін және қаржылық ресурстарды оңтайлы бөле отырып, кәсіпорындағы жабдыққа техникалық қызмет көрсету мен жөндеуді басқаруды автоматтандыруға мүмкіндік береді.
SAP TҚКЖ модулін енгізу жабдыққа профилактикалық қызмет көрсетуді және жөндеуді жоспарлауға, өлшемдер мен есептегіштердің көрсеткіштеріне негізделген техникалық қызмет көрсету хабарламалары мен тапсырыстарын автоматты түрде жасауға, қосалқы бөлшектерді тұтыну деректерін талдау үшін техникалық қызмет көрсету тарихын сақтауға, шығыс материалдары мен блоктарды автоматты түрде есептен шығаруға, ауыстыру, электрондық құжат айналымын ұйымдастыруға және т.б мүмкіндік береді.
LeverX Group жобалар жетекшісі Сергей Марьин:
«Мобильді қызмет көрсету компания мамандарына техникалық қызмет көрсету деректеріне қол жеткізуге, сондай-ақ процестерді онлайн, офлайн және тіпті тұрақсыз байланыс арқылы басқару мүмкіндігін береді.
Бағдарламада алға қойылған міндеттерді шешу үшін жабдықтың бірлігі, техникалық жұмыс орындары, спецификация және техникалық қызмет көрсету парақтары көрсетіледі, олар жабдық каталогын, орналасу орындарын және техникалық қызмет көрсету процестерін ретке келтіреді және бір құрылымға біріктіреді.
iOS және Android құрылғыларында мобильді қосымшаларды пайдалану және SAP қолдауы мұнай-газ нысандарында қауіпсіз, өнімді және тәуелсіз жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Осылайша, жабдықтың кез келген орнында негізгі өндірістік процестерді басқару оңайырақ болды»