Президентіміз: «Отанымыздың аумақтық тұтастығын сақтау - біздің қасиетті парызымыз. Елдегі бейбітшілік пен тұрақтылықты сақтай отырып қана біз озық және дамыған мемлекет құра аламыз. Қарулы күштер осы іргелі құндылықтарды сенімді қорғауға бағытталған», - деді.
Шынында да, солдат - жай ғана автоматы бар адам емес, офицер - солдаттар бағынатын жай ғана адам емес. Солдат болу үшін, оның үстіне офицер болу үшін үйрену, білімді меңгеру керек. Біз Қазақстанның Абай облысының Жас Ұландарына сұрау салып, сауалнама жүргіздік.
Әмір Сатыбалды, 62-ші топ Ұланы:
- Қорғаушы - бұл жай сөз емес, ол кез келген сәтте өз елін, өз отбасын, өз жақындарын қорғауға дайын адамдар. Осы жерде тұратын әрбір адам қорғаушы болуға құқылы және міндетті. Қорғаушы - бұл тек әскери ғана емес, өз сенімін қорғауға, әділеттілікті қолдауға және қиын-қыстау жағдайға тап болғандарға көмектесуге дайын әрбір адам. Біз барлығымыз батылдық, ерік-жігер және қажетті сәтте көмекке келуге дайын болу арқылы өз отанымыздың қорғаушылары бола аламыз.
Санжар Мұратбеков, 72-ші топ Ұланы:
- Бәлкім, бір кездері: «Өмір, өткен күндер есімізде емес» деген ойшылдікі дұрыс шығар. Бір сәтке ғана тоқтап, 30 жыл ұзақтығы бар кішкентай уақыт аралығында қаншама қуанышты және қайғылы, алаңдатарлық және үміт ұялататын оқиғалардың артта қалғанына көз салуымыз керек. Біз сіздермен демократиялық мемлекетте, бейбітшілікте, достық пен келісімде өмір сүріп жатырмыз. Біздің елге тұрақтылық керек, Қазақстан - бірегей, көпұлтты республика.
Гвардия туралы Жарлыққа қол қойылғанына көп жыл болды және маңызды әңгіме - Ерекше штат пен қатаң өмір сүру кестесі аяқталды. Әрбір рәсім кезінде, әрбір қадамда үлкен жауапкершілік жүктеледі... Менің бүкіл өмірім сенікі, Біздің ар-намысымыздың, ерлігіміздің, батылдығымыздың символы!
Абзал Жақан, 92-ші топ Ұланы:
- Адамдармен жұмыс барысында олардың патриотизмнің мәнін әртүрлі түсінетінін ескеру қажет: біреулері - табиғат немесе өнер, туған Отан мәдениеті арқылы, басқалары - оның тарихы, ата-бабаларының ерлігі арқылы, үшіншілері - діни сенім арқылы, ал біреулері - әскердегі қызмет арқылы.
Патриоттық тәрбие Қазақты Ел ретіндегі ұлттық жаңғыруына ықпал етуі тиіс. Өзінің ықпалымен отансүйгіштік барлық ұрпақты қамтып, әскери борышын, батылдығын, ар-намысын, туған Отанын мақтан тұтады. Осылайша, патриотизм азаматтық қоғамның элементi болып табылады, ал оның жете бағаланбауы қоғамның әлеуметтiк-экономикалық, рухани және мәдени негiздерiнiң әлсiреуiне алып келедi.
Әлихан Айдарбек, 91-ші топ Ұланы:
- Қазақстан үшін адамның Отанға деген сүйіспеншілігі әрқашан халықтың менталитетінің бір бөлігі ретінде ерекше философиялық, адамгершілік, тіпті діни-мистикалық мағынаға ие болған. Дәлел ретінде Қазақтың даңқты батыр ұлдарының бірі − Бауыржан Момышұлы «Отан үшін отқа түс, күймейсің», - деген тәмсіл де ұлағатты сөздерін келтіруге болады. Ал жазушы А.Н.Толстой: "Патриотизм - бұл өз Отанына деген сүйіспеншілік қана емес. Бұл одан да көп. Бұл өзінің Отанынан ажырамастығын сезіну және онымен бірге оның бақытты өмірі мен бақытсыз күндерін бастан кешіру" - деген өзінің асқақ рухты өсиетін қалдырған.
Өткен ғасырдың 90 - шы жылдарында басталған еліміздің дамуының күрделі кезеңінде патриоттық тәрбиеге елеусіз рөл берілді, бұл Қазақстанның жас азаматтарының рухани-адамгершілік дамуының барлық аспектілеріне бірден әсер етті. Бұл жағымсыз факт Қарулы Күштер қатарында әскерге шақыру бойынша қызметтен жалтарудың жиілеп бара жатқан жағдайларына да әсер етті.
Әлішер Кәрімов, 102-ші топ Ұланы, Абай облысы:
- Егер азамат ерте жастан бастап ата-аналық, материалдық, рухани борыштың әр түрлі көріністері туралы түсінік алса, онда туыстарының, мұғалімдердің және офицерлер құрамының көмегімен оның әскери борышын орындауы ауыртпалықсыз өтеді. Патриоттық тәрбие міндеттерін шешетін субъектілердің өздері еш ескертусіз өз Отанының нағыз патриоттары болуы қажет.
Адамның өз еліне, демек, оның айналасындағы адамдарға, үкіметтің таңдауына (демек, осы мемлекеттің болашағына), сәулет байлығы мен экологиясының жай-күйі мен сақталуына, өзгелердің өзін-өзі құрметтеуі мен құрметтеуіне деген көзқарасы патриоттық сезімге байланысты. Нақты адамның ғылымға, өнерге, қауіпсіздікке және адамның әлеуметтік, саяси өмірінің көптеген салаларына қосқан үлесі өз еліне адалдығы мен патриотизміне байланысты.
Әлихан Абайханов, 82-ші топ Ұланы:
- Жастарға ең алдымен ата-аналар, әлеуметтік және білім беру мекемелері, тұтастай алғанда мемлекет, Қарулы Күштерде - командалық құрам шынайы өмірлік құндылықтарды сіңіруге тиіс. Балалар мен жасөспірімдердің бойында патриотизмді дамыта отырып, біз адамның Отанымен байланысын нығайтуға және берік болуына жағдай жасаймыз. Этимологияда «Отан» сөзінің «туған» сөзімен байланысы бар, яғни байланыстыру тек теориялық қана болмауға тиіс.
Темірлан Мейрамханов, 111-ші топ Ұланы:
- Азаматтың Отан алдындағы борышы перзенттік борышпен, яғни өз анасындай Отанға деген борышпен байланысты болуы мүмкін. «Парыз», «абырой», «патриотизм» - бұл сөздер бүгінгі жас ұрпақ үшін көбінесе түсініксіз, олардың естуіне және қабылдауына жат терминдер ретінде естіледі. Жастар бұл санаттарды құндылықтар ретінде, өмір сүруге арналған құрал ретінде түсінбейді. Нәтижесінде бұндай құндылықтардың орасан қабатын біздің азаматтарымыздың мойындамауы және елдің мүддесімен жас та, ересек те адамдардың санаспаулары жеке басының дамуына айырықша өз септігін тигізбесі анық.
Патриотизмді анықтаудың көптеген нұсқалары бар және көбінесе әр түрлі түсіндіріледі. «Патриотизм - қоғам мен мемлекет өмірінің барлық салаларына тән, тұлғаның рухани игілігі болып табылатын, оның дамуының жоғары деңгейін сипаттайтын және Отанның игілігі жолындағы белсенді - қызметтік өзін-өзі жүзеге асырудан көрінетін аса маңызды, мызғымас құндылықтардың бірі», - дейді философтар.
Ерік Қайратбекұлы Омарғалиев
Mezgil.kz